torsdag 28. januar 2010

Tvilende Thereses husmorkjoler

Therese Bakkevoll er en erfaren bruktkjøper, og selger. Hun går tvilende gjennom de siste dagene for For what it's worth søndag.Hun kjøper selv mye vintageklær, men skal selge det hun ikke bruker på loppisimproen. Spørsmålet er bare hva? For eksempel husmorkjolene!


-Da jeg var innom kjolebutikken Velouria for første gang,
kjøpte jeg fem kjoler. Jeg tenkte kanskje mer på at dette var en fin kjole, enn
på at den skulle passe meg.





Juveler etter bestemor: -Jeg har har kleptotendenser som gjør at jeg kjøper ting jeg
ikke trenger. Glinsende, glitrende ting.


Klesskapet: -Denne kjolen får dere ikke kjøpe. Jeg prøvde å selge den sist
jeg var med på loppemarked, men den ble ikke solgt. Da jeg kom hjem, fant jeg
ut at jeg ville beholde den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar